FLAŞ

ARKADAN KUYU KAZANLAR BU YAZI SİZLERE!

ARKADAN KUYU KAZANLAR BU YAZI SİZLERE!

ŞEHRİNAZ KESKİN                         

                                                                                       Sevgili Dostlarım,Korkuyorum.


İnsanların riyakârlığından, gıybetinden, art niyetinden korkuyorum. Sevgisizliğinden, çekemezliğinden, arkadan iş çevireninden korkuyorum. Yüzüne gülüp kuyu kazanından, birbirini anlamayan hoşgörüsüz kafalardan, çevresindekileri alçaltarak kendini büyüteceğini zanneden insanlardan korkuyorum. Tavus kuşu gibi ayağını görmeyip yalnızca kanadını görenlerden, içinde azıcık nur barındırmayanlardan, bir kötülük yaptıktan sonra pişman olmayanlardan korkuyorum.

İlhan Berk gibi:


Korkuyorum. Bir gün biri çıkıp “Ey insanoğlu!” diyecek Ve kimse üzerine alınmayacak.
Sen! Yalnızca adımı biliyorsun, hikâyemi değil, unutma! Nasıl olur da üflemekle güneşi söndüreceğini sanırsın ey budala? Herkes güneşi görebilseydi, güneşin ışıklarına delalet eden yıldızlara ne gerek kalırdı? Hiç köpeğin havlaması o koskocaman gökteki ay ve yıldızın  kulağına gider mi?
Sen! Gece gündüz beni düşüneceğine geceye benzeyen benliğini yakıver önce.
Senin gözlerin görmez, aklın almaz fakat benim bir amacım var senin kötülüğünü unutturan.
VATANA HİZMET, VATANI İLERLETMEK!
Umutlarım büyüktür benim Nazım Baba gibi, her omuz kaldıramaz her kafa anlayamaz. Hele senin kafanı hiç bahse almıyorum arkadaş!
Sen kavrayamazsın bunu: Ben başarılarımı kendimden bilmem yaptırandan bilirim. Yaptıran, nasip eden Rabbimdir. Ben ancak vesileyim. Başarımdan dolayı gururlanmam, üstünlük taslamam. Yaptırana, nasip edene şükrederim, sana ve sen gibilere de sabrederim arkadaş!
Ne demiş üstat:
“Sabrın sonu selamet, sabır hayra alamet. Bela sana kahretsin, sen belaya selam et!
Ey içleri fesatlıkla yanıp tutuşanlar, arkadan kuyu kazanlar,
Selam olsun sizlere… Selam olsun hepinize…
Haa unutmadan ne demiş atalarım:
KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER.

Hiç yorum yok

Nefret söylemi içeren, kişileri rencide edici yorumlar yayınlanmayacaktır. Yorumların hukuki sorumluluğu yorum sahibine aittir.

KAYA HABER AJANS 10 OSCAR TÖRENİ