FLAŞ

Yeni kararlar alma zamanıdır artık dostlar.











Yeni kararlar alma zamanıdır artık dostlar.

Rahat çalışmak istiyorum, kimseyi sıkıntılarımla yormak istemiyorum. Mütevazi EGESERHATHABER olarak devam etmek istiyorum. Çünkü burada bazı meslektaşlarım sorunlarını bana bildirmek yerine doğrudan Leyla Yıldız Hanımefendi' yi rahatsız ediyorlar. Hanımefendiyi bunaltmışlar. :) Beni tanıyanlar, işimle ilgili şikayetiniz kalmasın, kalırsa da hasretinizden çatlayın diye [ :) ], ege bölgesi koordinatörlük görevimden affımı isteyeceğim; çünkü prensiplerim gereği bana yakışan, doğru bildiğimi her zaman yapmak ve bunları yaparken çevremdeki insanları zor durumlarda bırakmamaktır. Bana bağlı çalışan temsilcilikler ve yazar arkadaşlarım uygun bulurlarsa, hal i hazırda sahibi bulunduğum EGESERHATHABER ' de birlikteliğimizin devam etmesi bize güç verir, onur verir. Tersini düşünenlere küskünlüğümüz olmaz. Aynı zamanda Nar medya grubundan, Ege bölge koordinatörlüğü görevimi yukarıda saydığım sebeplerden dolayı yürütemeyeceğimi; anlayışla karşılamalarını umuyor, kendilerine yayın hayatlarında sonsuz başarı diliyor, saygılarımı sunuyorum. 

                                                    ...Zakir KAYA...  12 .06.2013


                                                                       
                                                         

Hiç yorum yok

Nefret söylemi içeren, kişileri rencide edici yorumlar yayınlanmayacaktır. Yorumların hukuki sorumluluğu yorum sahibine aittir.

20 gündür haber alınamıyordu... Cesedi gömülü halde bulundu: 8 gözaltı

Sakarya’da 20 gündür kayıp olarak aranan yabancı uyruklu şahsın cansız bedeni, Erenler ilçesinde ağaçlık alanda toprağa gömülü halde bulundu...